Kā internetā izvēlēties smaržas?

smaržasSaskaņā ar lielāko interneta veikalu Latvijā 220.lv, smaržas internetā ir viena no pieprasītākajām precēm un dāvanām, kuras savai otrajai pusītei pērk gan vīrieši, gan sievietes. Protams, pēc pirmā acu uzmetiena var šķist, ka nav iespējams izvēlēties smaržas, tās nepasmaržojot, tomēr tas ir iespējams, ja Jums ir pietiekamas zināšanas un nedaudz iztēles. Kā nekļūdīgi izvēlēties smaržas internetā, stāsta 220.lv speciālisti.
Kas ir jāzina par smaržu notīm? Viens no galvenajiem kritērijiem, kas raksturo smaržas,ir aromātu notis, kas iedalās augšējās, vidējās un pamata notīs. Smaržas izsmidzinot uz ādas, vispirms ir jūtamas tās augšējās notis. Šis aromāts saglabājas visīsāko laiku,tas paliek uz ādas apmēram pusstundu, dažreiz arī mazāk, ņemot vērā smaržu ražošanas tehnoloģiju un smaržu sastāvdaļas.Smaržu aromāta augšējām notīm lielākā daļa slaveno ražotāju izmanto vieglus aromātus, piemēram, citrusaugļus, lavandu, ciedru vai kanēli. Augšējās notis vēlāk kļūst par vidējām notīm, kas ir nedaudz smagāks, bet vienlaikus arī intensīvāks aromāts, kas saglabājas apmēram dažas stundas.Smaržu vidējās notis bieži iegūst, izmantojot krustnagliņas, rozes, jasmīnu un lavandu. Tādējādi smaržu piramīdas pamatu veido aromāta pamata notis, piemēram, rožu smarža, kas lēnām izplatās, bet ilgi priecē acis, šajā gadījumā – degunu. Pamata notīm parasti izmanto vaniļu, muskusu, dzintaru un citas vielas ar bagātīgu aromātu.

Tiesa, 220.lv speciālisti apgalvo, ka, izvēloties smaržas, galveno uzmanību vajadzētu pievērst aromāta vidējām notīm, jo tās ir smaržas pamatā. Smaržu aromāts un psiholoģiskās atziņas.Mūsdienās ir ierasts smaržas iedalīt grupās pēc aromāta dominējošās nots, piemēram, citrusaugļu, ziedu, koksnes u.tml. Tomēr, ja smaržas un aromātu jomu pārāk labi nepārzināt, smaržas internetā var izvēlēties, vadoties pēc nedaudz atšķirīga, tomēr laika gaitā pārbaudīta principa: izvēlēties smaržas atbilstoši cilvēka individuālajām personības iezīmēm. Psihologi izdala četrus smaržu un cilvēku tipus, tas varētu atvieglot lēmuma pieņemšanu. Ziedu aromāti. Jasmīna, rozes, lavandas un citu ziedu aromāti – klasiska un vienmēr modē esoša izvēle.Šīs smaržas psihologi iesaka elegantiem, rotaļīgiem romantiķiem, kuri nebaidās sapņot un viegli padodas emocijām un mirkļa valdzinājumam. Turklāt smaržas ar ziedu aromātu ir piemērotas jebkurā vecumā. Koksnes aromāti. Koks jau kopš seniem laikiem tiek uzskatīts par mājīguma un spēka simbolu, koksnes aromāts ir ekskluzīvs un ļoti oriģināls, tādēļ to parasti izvēlas drosmīgas un pašpārliecinātas personības, kuras nebaidās riskēt un provocēt. No otras puses, koksnes aromāts ļoti harmonisks un nedaudz sapņains, tādēļ šo smaržu var izvēlēties cilvēki, kuri savā dzīvē meklē līdzsvaru un izturību. Austrumu (ambras) aromāti. Austrumu kultūra vienmēr asociējas ar maģiju, noslēpumiem un jutekliskumu. Šīs smaržas ir iecienījušas personas, kuras nemīl sevi ierobežot un kuras izbauda katru dzīves minūti, nebaidoties to izrādīt. Bieži vien cilvēki, kuri izvēlas austrumu smaržas, ir ļoti jūtīgi un vēlas izzināt pasauli. Citrusaugļu aromāti. Šīs, iespējams, ir populārākās smaržas jaunu, enerģisku un ambiciozu cilvēku vidū, kuri izstaro enerģiju un optimismu. Kāda ir saistība starp smaržu un tās flakonu?Oriģinālu un interesantu smaržu ražošana var ilgt no pusgada līdz gadam, izņēmuma gadījumos arī ilgāk. Apmēram tikpat ilgu laiku pavada dizaineri, radot flakonu, kas atspoguļos maržas būtību. Tādēļ katras smaržas flakons ir savdabīgs mākslas darbs, kurā nav nevajadzīgu vai nejaušu detaļu.

Saskaņā 220.lv speciālistiem,būtu jāņem vērā arī smaržu flakona dizains, jo tas sniedz daudz noderīgas informācijas. Piemēram, klasiskie stingras formas un smalki dekorētie flakoni jau no tālienes stāsta par krāšņu un bagātīgu aromātu, kas ir ideāli piemērots rafinētai, elegantai un pašpārliecinātai personībai, kas novērtē ilgmūžību un uzticamību. Savukārt netradicionāla dizaina flakonos slēpjas nedaudz ekstravagantākas smaržas,kas paredzētas personām, kuras nebaidās eksperimentēt un meklē netradicionālas idejas.Jauniešiem domātās smaržas parasti ir pildītas spilgtu krāsu un lakonisku formu flakonos. Atcerieties par kvalitāti. Ikviens vēlas, lai patīkamā smarža pēc iespējas ilgāk izplatītu aromātu, tomēr dažreiz jaunais pirkums sagādā vilšanos. Tādēļ, pirms izvēlēties jaunas smaržas,220.lv speciālisti iesaka pievērst uzmanību smaržas stiprumam, kas ir izteikts ar burtiem un norādīts uz katra smaržas iepakojuma vai smaržas aprakstā, ja tās pērkat internetā. PP nozīmē, ka smaržu sastāvā ir 15-40 procenti aromātisko savienojumu. Šāds aromāts ir ļoti intensīvs un bagātīgs, tas saglabājas aptuveni 6 stundas un dažreiz pat ilgāk. EDP nozīmē, ka smaržu sastāvā ir 10-20 procenti aromātisko savienojumu. Parasti šādu aromātu koncentrācija ir pazīstama kā smaržūdens, aromāts saglabājas3-5 stundas. EDT jeb tualetes ūdens sastāvā ir apmēram 5-15 procenti aromātisko savienojumu. Tualetes ūdens izdala smaržu 2-4 stundas. EDC burti, mums ierastā valodā runājot, nozīmē odekolonu. Tajā aromātiskie savienojumi ir aptuveni 2-5 procenti, un smarža ir jūtama līdz 2 stundām.