Kā uzturēt savu ķermeni tonusā?

sportsPelēcīgās dienas, vēsums un saules trūkums organismā, tā vien mudina ieritināties gultā ar tējas krūzi un tur arī palikt, taču ziemā jo īpaši būtu jādomā par to, kā parūpēties par savu veselību un uzturēt ķermeni tonusā. Lai stiprinātu imunitāti un uzturētu sevi lieliskā formā, ar laisku atpūtu vien nebūs gana, tāpēc laiks meklēt pareizo motivāciju fiziskām aktivitātēm un pēc iespējas ātrāk ķerties pie lietas.

Fiziskas aktivitātes ķermeņa formai un veselībai

Sports ziemā ne ar ko daudz neatšķiras no sporta vasarā tāpēc, ja jau vasaras periodā esat sācis treniņus kādā sporta veidā, kurš jums patīk, treniņu procesu iespējams turpināt arī ziemas periodā, vajadzības gadījumā to pielāgojot vēsajiem laika apstākļiem, vai pārnesot uz telpām. Ja līdz šim ar fiziskām aktivitātēm neesat aizrāvies vai iepriekš izmēģinātie sporta veidi nav īsti gājuši pie sirds, laiks meklēt ko jaunu un patiesi aizraujošu, jo sevis motivēšana doties ārpus mājas, jau tā prasa daudz spēka, taču, ja izvēlētā aktivitāte nenes gandarījumu, tā var kļūt bezvērtīga un, pozitīvā rezultāta vietā, sniegt vien bezjēdzīgu cīņu pašam ar sevi.

Rīta rosme ķermeņa un prāta tonusam

Lai ķermeni uzturētu tonusā un sagatavotu gaidāmajai dienai, paralēli izvēlētajām sportiskajām aktivitātēm, savā ikdiena rutīna iekļaujiet rīta rosmi. Kaut arī staipīšanās un dažādu vingrojumu veikšana uzreiz pēc pamošanās varētu šķist visai vecmodīga un laika posms starp modinātāja zvanu un došanos ārpus mājas mēdz būt pārāk īss, lai visu paspētu, 5 minūtes, ko ik rītu veltīsiet sava ķermeņa un prāta atmodināšanai, pozitīvi atsauksies uz visu atlikušos dienu. Rīta rosme, ir kā koncentrēta vitamīnu deva, kas vairo enerģiju, atmodina aizmigušo ķermeni un stiprina imunitāti, pasargājot mūs visas dienas garumā. Ja sevis piespiešana sagādā lielas grūtības un pat ceļoties 10 minūtes agrāk visam neatliek laika, veiciet vingrojums kamēr vēl esat gultā. Interneta dzīlēs atrodami visdažādākie vingrojumi, kuru izpilde veicama guļus stāvoklī, kā arī speciāli vingrojumi to veikšanai gultā.

Sabalansētam uzturam ir nozīme

Noteikti nevajadzētu aizmirst par sabalansētu uzturu un papildus C,A un E vitamīnu uzņemšanu, kas ne vien ļaus parūpēties par savu ķermeni un izskatu, bet arī ir vitāli svarīgi ikviena veselībai. Sports ziemā stiprina imūnsistēmu un saglabā gan ādas, gan ķermeņa tonusu, taču bez veselīga un sabalansēta uztura, kā arī ziemas periodā svarīgiem vitamīniem un minerālvielām,iegūtais rezultāts nebūs īsti pilnvērtīgs. Lai darbs atmaksātos un izdotos sasniegt vēlamo, noteikti jādomā arī par to, kādus produktus iekļaujam savās ēdienreizēs. Noteikti vajadzētu izvairīties no vienveidīgu produktu lietošanas uzturā, kā arī ēdienreizēs iekļaut sezonālos dārzeņus un augļus, kas kalpos, kā dabīgs vitamīnu avots.