Kā noteikt aizdevuma nepieciešamību?

naudas kredītiĀtrais kredīts ir viena no nedaudzām iespējām saņemt aizdevumu pieteikšanās dienā, mazāk nekā pusstundas laikā. Lai šis piedāvājums patiešām palīdzētu atrisināt negaidītu situāciju, izvērtējiet ne vien savas iespējas laikus segt parādsaistības, bet arī aizdevuma nepieciešamību.

Ātrais kredīts ir paredzēts neatliekamiem maksājumiem, piemēram:

 īrei vai studiju maksai;

 ārstēšanas pakalpojumu rēķinu segšanai;

 steidzamam sadzīves tehnikas vai mājas komunikāciju remontam.

Ja naudas pietrūkst dāvanām, ceļojumiem un cita veida izklaidei, ātrajam kredītam nevajadzētu pieteikties. Atcerieties, ka pat neliels kredīts nozīmē papildu tēriņus nākotnē, tāpēc apsveriet aizdevuma ieguvumus un aizņemieties atbildīgi!

Trīs atbildīga aizņēmēja pazīmes

Lai saņemtu ātro kredītu, nav jāiesniedz ienākumus apliecinošie dokumenti, taču aizdevums ir paredzēts strādājošajiem cilvēkiem, kuri varēs atmaksāt aizdevumu noteiktajā laikā.

Atbildīgs aizņēmējs vienmēr:

 piesakās kredītam tikai akūtas nepieciešamības gadījumā;

 samēro kredīta apjomu ar saviem ienākumiem un nekad neaizņemas vairāk nekā vajadzīgs;

 nosaka tādu atmaksas termiņu un mēneša maksājuma apjomu, kas ļauj veiksmīgi segt parādsaistības un neiekļūt lielākos parādos.

Lai saglabātu iespēju nepieciešamības gadījumā izmantot kreditēšanas pakalpojumus, parūpējieties par savu kredītvēsturi! Laba kredītvēsture apliecina, ka esat atbildīgs aizņēmējs, kuram var piešķirt prasīto summu.

Uzticama un sociāli atbildīga kredītkompānija – Jūsu labākais sadarbības partneris Latvijas tirgū strādā tik daudz privāto aizdevēju, ka nav viegli izvēlēties vienu. Protams, var salīdzināt kredītkompāniju sniegto informāciju, meklēt atsauksmes, rēķināt, kāds piedāvājums ir izdevīgāks, taču vispirms vajag atlasīt drošus un uzticamus uzņēmumus. To var izdarīt ar Latvijas Alternatīvo finanšu pakalpojumu asociācijas palīdzību. Labākās, sociāli atbildīgas un uz ilgtermiņa sadarbību orientētas kredītkompānijas ir kļuvušas par šīs Asociācijas biedriem, lai nodrošinātu kvalitatīvāku servisu un regulētu attiecības ar klientiem tā, lai apmierinātas būtu abas iesaistītās puses.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *